The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Salam 2011, Assalamualaikum 2012 :">

Assalamualaikum :"> , Hehe tajuk posto aku kali nie sila baca sendiri kat atas tu ^^ okey. Emmm, bila aku lalu dapur aku mesti akan tengok calender tuh.Memang le sbb calender kat dapur aku tuh basauuu,kalo aku tak nampak kompom lew aku nie buta/rabun/babun :) Kat calender tuh mcm dah tinggal sehelai je,dah le tinggal sehelai nombor dia makin banyak pulak tuh dah mcm nak hujung tahun dan hujung bulan ^^ *maksud yg begitu mendalam bagi aku gajigajigaji~~~ 

|-.-| Oh yah,kalau dah nak dekat new year nie,mesti korang tengah pasang azam barukan :> apa azam korang?? azam aku?? dri dulu sampai tahun 2011 aku tak pernah pasang azam kalau pasang azam awal-2 tahun je aku semangat~ dah dekat-2 tengah tahun slow-2 aku lupe azam aku. angan-angan taik ayam je aku nie -.- so, next year aku nak tanam azam baru tanam pulak,tadi pasang~ sebab ape aku tanam? kenapa bukan pasang? ok! kalau aku tanam sekurang-kurangnya azam aku akan terhasrat walaupun hanya beberapa okey lah tu dripada hampehhh~ kann darling :) puuuihhhh.

~azam aku pada tahun 2012~

~ aku nak jadi budak baik sekali dalam kalangan budak-2 jahat :>
~ aku nak change yawww, macam-2 la aku nak change nnti aku story kat kome with next-2 posto.Wait yeahhh darlingg ;)
~ aku nak jadi seorang yg tak marah-2 tpi kalau orang perangai orang tu boleh buat aku buat muke mcm pitbull dlm video rain over me tuh mmg kne lah sayanggg~ i dah pesan nie bukan tak pesan u..
~aku tak pernah serius,kalau kawan-2 or sape lah suruh aku serius! Aku tak buleh nak buat sebab?? aku mmg tak suke serius nie mcm tak happie life je.So aku tak kan tanam azam nak serius,haha korang ingat aku nak ke jdi serius ke -,- 
~ aku tak nak jadi orang banyak cakap pada tahun depan dan depan DI SEKOLAH sahaja!! boleh pakai ke yg nie?? haha tak salah mencuba -..-
~ aku nak tinggalkan K-pop haha. Sebab aku ni Fanatik sangat K-pop. I hope dapat ubah sikit pon jadi laaaa aaaa aaaa aaaaa aaaa aaaaa *pangg nenek lempang. meraban babun.
~ aku akan teruskan hobi aku pasal membuatan animasi tuh.As hobi boleh la,sbb aku rase aku tak boleh nak carrie mende tuh kehadapan ><'
~ kawan aku nak jadi budak nerd kat sekolah,maaf kawan aku tak kan ikut kau bernerd haha sbb aku nak jadi hantu kat sekolah~ ala mcm tahun-2 lepas ^^ i mean yg gelak mcm vavi tuh hehe
~ saya nak jadi annoying haha 'please lah fatin jgn bervavi'.haha bagus la cm tuh aku happie sbb happie nengok orang sengasare.*scroll dan baca azam pertama, hehe kankelcancel.
~ aku nak bayor balik utang aku kat sorang nie.. entah le aku rse aku tak boleh nak ngamm le dng dia sangat sbb entahlah.Aku tak pernah gelak macam vavi bila aku dng dia.Sbb dia tak rockkk kot and bila aku nak memvavi mcm dia nie tak sesuai je haha,entah le! mmg la dia tak rockkk selalu serius 24/7hours! then sikit-2 merajuk!!! omjayyy aku tak suke orang merajuk dng aku rse nak baling babun je kat muke dia hehe .peace awakk ^^

~azam-2 yg lain akan di update di otak aku sahaja.~

azam ke tuh Fatin? haha so-so la.Nampak mcm bukan azam kann? tpi org ckp azam tuh lebih kurang mcm cita-2 kita pada tahun hadapan i mean apa yg kita rancang untuk tahun hadapan~ rancang untuk tahun hadapan??? omjayy kalu mcm tuh aku rancang untuk tahun depan agak-2 korang boleh judge aku nie mcm mne orangnyekan :> dont judge a book by its cover. keyyy darlingss~ erkk.meluat nenek aku bace posto aku berdarling-2 bersayang-2 puuuihhh! *terkeluor gigi palsu dia hehe peaachhh nenek ^^ 

Act,banyak lagi azam,tak kan semua aku nak tulis kat sini kann sayangss ^^ haha ohh aku nak cakap gud luck untuk PMR kepada anak sedare aku yg comel nie : maisara haha good luck sayangs.Walaupun tak dpt jumpe dia bulan nie takpe next year kita jumpe but raya lah sayang omjayyy lme tuhh haha mishh-2 le :p tak lupe kepada PMRians~ 2012!! uupss,yg 97's tuh sorry nama tada tpi aku listkan jugak kejap lagi hehe..

Goodluck sayang-2 ~

boys- syahirfirdajannizamshafiqzairiefarihinhaziqimanaqil 
girls- atikazafiraaliyachikababymiyafikatirayayahanienadiachafatinsyakirajieamiah
*tericirit nama tade? haha lek le aku sayang kau juga beebeehhh puuihhh betol-2 nenek aku bace dia ppuuihhh nie heeh :>

to my darlings,my BF bihafaezah love you all rockk bebehh haha hope our relationfriendship never be end~

Happy New Year Babehhhh~ haha ^^ smile always . l o v e ?? priilahh tak habis lagi nie. -,- aku tunggu samsung galaxy aku nie ~ can't w8 sampai hujung bulan coz time tuh gaji masuk and gadget mungkin ade sales/discount 50-100 percenttt 

Oh ya,next year tade ape yg baru, sbb yg lama masih elok lagi pon duit-2 untuk beli baju sekolah aku semua aku gune untuk beli bag! haha mahal sial beg tuh dah le bukan warne merah! aku ingat warne merah bila sampai kete bru aku pasan pink!! baru nak kene kejar lembu -.- kalau aku nak tukar beg kompom mak aku marah sbb aku kat dlm kedai tu pilih bag nak dekat 1/2jam!!! ngekss kan aku hee ^^



Written by me at 01:22 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>