The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Thousand Years

I Love You For A Thousand Years~ <-- nampak macam buat tebiat ape,haha Hear my lagu plishhh.

mulut comel : lagu lame la weh,kau ni lampi doe.. 
aku : diam arrghhh,lagu ni ade cerita yg ohsem.Aku suruh dengar je bukan suruh complain.
-hambik kau mulut comel,dh lme aku bersabauuu dng kau-

Pada mulanya aku tak suke lagu ni, coz aku tak berminat nak dengar hehe.But,blablabla and blablabla aku tersuke lagu nie ^^ full of bangang,tpi aku suke ^^ Ehh,Azam! bukan orang tpi azam resolution in english haha betul ke? haaikkkk hentam saja ;> azam aku ade satu yg mcam nak jadi.Guess what~ Azam aku yg tuh adalah, tak nak cakap/bersembang dalam kelas banyak-2 and aku berjaya try tak ckp bnyak wauuuuu haha, aku cakap bila di tanye or bila perlu! Pheww' Gembira rasa hati pabila satu azam tercapai. So,next target nak tinggi haha kompom tak tercapai. Tpi azam aku yg hampir tercapai tuh boleh kekal ke? insyaAllah aku cube ^^ 

Enrique 

Saya Budak Sekolah,Tak Layak Lagi Bercouple-2 dan sebagai umat Islam,adalah HARAM untuk saya bercouple-2 . <-- mcm trademark aku 2012 > oh ya bout' Enrique tuh. Ada masa aku cerita okey ;">

semuanya akan berubah!! kepada dia,aku harap kau faham :"> 

Written by me at 17:34 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>