The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Back With A Big Smile #kiddin'
 

Sunday 12.13 PM ! 2 Hours left! Nak balik ke Rumah Bungalow aku tuh -,-
Seminggu je balik? omjay cukup ke? dh la tak boleh balik sebulan lebih~ tak nak top up ;"p Okey,aku act takut nak balik sana sebab nk ambik result! \|OoO|/ and aku takut lau result tu di hantor ke rumah!!! Okey aku gigilgigglebohbohpuuuihh nie.

   Aku abehkan masa seminggu tuh dengan tido ;"> haha Best woo,hanya yang memahami saja yg paham.

Alololo,nak balik ke? :/ haha aku tak puas lagi nak bercuti nie! Hoho~ 
Ohyeah,haritu aku citer nak citer macam-2kan dengan korang? hehe ok tak sempatlah.AKu buzy tido,edit blog nie haaaa tengok blog aku macam ape tah~ Tapi Aku suke background aku ^^Y 

Oklah sampai sini jelah aku sempat nak tulis.AKu nak siap-2 berambush ;"> kbaii

i will mishh you ;">
 

Written by me at 12:25 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>