The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

De' December . Please Be Cute
Assalamualaikum, sekejap je dah masuk December .Hhihi comelkan bulan tu. Memandangkan befday aku dah lepas 30/11 Kini aku sah sebagai WifeWanZackHaikal'suwid sixteen' please jelly because aku 16 tahun time aku form 5 .Thats we call young forever Hhehe banyaklah.Oh ya, about Wan Zack Haikal Ohmaii , omeii myehh dia tu . MatYo pon omeii tapi dia dah kawen.Nasib Wan Zack Haikal tak kawen lagi, tapi dia ade geprengg an? Hhoho selagi dia tak angkat nikoh lagi , mean ade chann lagi xD. 

Jangan Tengok Lama-lama Beta Pancung Anda!


Hhaha, act aku takde la nak fanatik elastik electric syokk gila-gila kat dia. So, ade la chann korang nak dia.Nah-nah aku kasi :') Hewhew. Baik tak aku baik takk . Baik ngaku sebelom aku simbah cat merah kat rumah korang !! Semalam aku bertwitter & Beta mendapat satu berita bahawa result dah masuk saps. Beta merasa sungguh seram ketika itu.Syukur Alhamdulillah tiada fail ! *macam bajet pulak ada beta-beta nie xD Result kali ni terkejot eden. Sebab , aku tak stay up pon . Otak ingat nak balik jorr xD Orang lain study! Aku sorang kemas barang nak balik. rindu dia .. *bangangkan orang lain fikir paper aku fikir dia.

*loadingg sebentar . otak jam tak tahu nak tulis apa .

tapikann aku jeles la dengan sorang budak nie asyik dapat num 1 je dalam kelas. Hhihi sesorry Tun Nadia .Dah le omeii pandai lak tu . Me Jelly Okayy. hewhew. tape tahun depan kita usaha sungguh-sungguh. Untuk spm . Wahh ada love gitu. Semalam 1/12 aku bersyukur gila, sebab semua persoalan aku yang sekian lama bermain difikiranku kini terjawab. *aichee ayat. Aku berasa sungguh gembira dek kerana kebenaranya telah terbukti.Walaupun zahirnya aku gembira tetapi hatiku ada sedikit hambar.

Takpelah , Allah sengaja turunkan hujan kepadaku,kerana dia mahu berikanku pelangi yang indah untuk mengubat duka ini  Alhamdulillah . Btw, semalam Harimau Malaya menangkann hehe..Abaikan lagu yang sayu ini :'> 

adek aku dapat num 2 , ibu aku belanje psp , aku dapat num 2 , takkan ibu aku tak nak kasi blackberry .ehemm , hadiah mengikut umur yaa ibu  :

Written by me at 15:57 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>