The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Goodbye My Honey 2012,Hello My Darling 2013.
Assalamualaikum & goodmorningafternooneveningnight 

Hey,creeps.Dah lama tak update.Okey ni last update aku pada tahun 2012 . Hari ni aku nak buat conclusion pasal Azam aku tahun ni,Hhaha kau ingat experiment. :p


- aku nak jadi budak baik sekali dalam kalangan budak-2 jahat. haha ok done.Serious kat sekolah sana aku rasa macam angel je baiknya :p
- nak change ? done & back to the normal.
- tak marah-marah ? emm better sikit kot.
- serius? first aku masuk SMTI , ada yang cakap muka aku ni serius haha okey tapi bila dah kenal gila rupanya. emm
- aku tak nak jadi orang nak banyak cakap kat sekolah.yeah memang aku tak banyak cakap kat sekolah,kat asrama bising balik .hhoho lagi-lagi semua perempuan. riuhh la.dah la dorm aku yng di cop bising!
-tinggalkan k-pop? done tapi kalau big bang tak boleh laa hehe therefore ade la kurang sikit.
-hobbie buat animasi? emm lupakan jela.Bila dah duduk asrama ni takde masa nak buat animation.sorry.
-nerd kat sekolah, kurang kan gelak macam vavi. Hhaha kat sekolah memang macam nerd sikit? first-2 masuk laaaa,tengah tahun hantu balik. emm gelak macam vavi uhh kat sekolah takde da,Asrama yea.
-bayar balik hutang kat budak tu, huh bukan hutang duit tapi hutang jiwa.sekrang kurang sikit sakit mental aku layan budak tu .yeahhh
.: therefore azam tahun ni banyak juga yang dah tercapai. yeahh *hulk claps* for me :B :.

next year im gonna stay at new place and pindah sekolah baru.mungkin tahun yang agak mencabar.i know i can do it. yes i can. emm boleh ke? Dahla SPM . ok ni Azam 2013 aku hehe.Harap-harap tercapai.

- Study sungguh sebab encik SPM tunggu kita pada bulan nov/dec 2013.
- Stop jabber. haha aku ni kuat merapu betol .kalau boleh reduce la carut marut,maki kaki tu.
- Tak makan malam? haha ok kalau balik rumah aku makan,kalau kat asrama aku makan kalau menu dia ayam. boleh percaya ke? haha
- Berfikir positive n tolong la matang sikit perangainya.Kalau balik rumah asyik tengok kartun je. I try i try.
- Buat preparetion sebelum SPM, tahun ni serius sikit. no gelak-gelak sangat.
- Kalau boleh jangan la ada crush. tapi kalu takde crush cane nak jawab SPM betul-betul.Hhaha, result final aku hari tu okey sebab crush bagi sokongan :p . ok merapu je .
-Lepas SPM aku nak kerja ! bukan kerja mall, penat tapi nak kerja macam jadi akauntant ke haha berangan je labih,tapi lepas SPM memang aku nak kerja.Kerja yang boleh menambahkan ilmu pengetahuan aku ~
- Be a good girl , ok tak nak dah bising-bising over ,hhaha. 
- Nak deco bilik kat rumah baru macam yang aku nak. kalau boleh nak bilik kaler Kelabu Pink baru omeii gitu
- Kumpul duit untuk travel lepas SPM ni, pergi Korea ke, Singapore ke , Bali ke haha mana-2 la tapi kali ni dengan duit aku sendiri :p 
 -Lepas SPM nak hangg dengan BFF. perlu dijadikan sebagai azam sebab bukan senang nak jumpe. Hhehe


Okay rasanya ini je Azam aku,macam mana azam korang? :) Kepada SPM candidates 2013 i just wanna to say Goodluck n tak lupa kepada PMR candidates 2013. UPSR? malas nak wish.tak tahu kenapa benci sangat dengan UPSR. emm sorry. btw do the best. hihik btw, maaf lagu tahun baru saya jiwang. mungkin sebab proses permuntahan jiwang.Selama menyambut tahun baru semua ~



Written by me at 13:07 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>