The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

From Bitter to Better

Assalamualaikum & goodmorningafternooneveningnight 

Sudah dua bulan i tak update blog kesayangan i ni. Hhihik. Finally ! ia sedang di update dan di ubah suai. :p Yela kata orang ambil hati followers gitu :) 
Like im say , yang i baru pindah sekolah baru kann and i does't tell you bout it right ? maybe next time or i will tell you about it in next time. Therefore, next time i will tell about it.Hhaha,memohon kaki sungguh ayat tu xD . Alright !On my previous-previous post,i ada cakap kat ualls yang i nak posto something yang lagi better dari sebelum ni,yela posto-posto i yang dulu semua merapu-rapu kalah macam ikan kerapu.Tahun ni and my first posto for 2013 i nak start it.Maksud i, i nak kurangkan berblog tentang something yang 'agak' tak berfaedah contoh, about my crush. Hhaha . aku rasa sangat gedik bila tulis i-u kat sini. Okey ! Fatin, STOP It !.
Huh! tahun ni aku rasa nak berubah! being better than this bitter. Betul ke ni? atau hanya semangat azam baru yang mungkin sehangat tahi ayam. ceehhh ayat :B Entahlah at least aku sedang mencuba untuk berubah even sedikit pon jadi la daripada tak berubah langsung betul tak ?Tahun ni aku rasa macam aku baru form 4. Sebab tu la aku tak serious study! Hhaha, okey ini alasan :p emm, im tak ready nak SPM ! Serious, hurmm. Aku lemah Chemistry! tula dulu bila cikgu mengajar kau tidur dalam kelas!sebok main fone masa cikgu ngajar! Hhaha,kantoi la bawa fone! Okey tu cerita sekolah lama. Dulu,aku rasa menyesal gila masuk asrama, sebab tak de masa free yang banyak, tak boleh online,selalu bosan blablabla. Setiap pekara yang berlaku ada hikmahnya. Dan kini aku sedar, kalau aku tak masuk asrama, mesti aku alpha.

Bila aku masuk asrama, aku rasa aku makin mendekatkan diri kepada-Nya. Masa-masa aku di isi dengan pekara yang tidak membuang masa,aku semakin bijak menggunakan masa ,aku belajar untuk berdikari dan banyak lagii.Kini aku berasa sangat bersyukur. Alhamdulillah :)


Written by me at 17:49 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>