The Beautiful Grey
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Semangat baruu ?
Assalamualaikum & goodmorningafternooneveningnight 

Semangat baru ? emm, semangat apa ? makan 24/7 ?Ehh,bukanlah. *mentang-mentang saya letak gambar makanan. Hhehe. Ok , act. Lately saya rasa malas nak study. Biasalah kemalasan melanda segalanya macam tak jadi. Tapi semalam, semalam, semalam. Rasa macam semangat nak study sebab ? sokongan dari seorang insan.Hewhew :'> Okey, dia buat saya melting , dia bagi semangat kat saya suruh study Hhaha ok ini gatal. emm lupakan.

Tapi yang fakta , saya semangat nak study !! Hhaha Oh,hentikanlah Fatin ! Haizz. Tapi saya memang semangat nak study! Wkwkwkw. *baling penyapu please. :B

Hurmm,bulan nie bulan Rejab kann ? Jom Puasa :) Esok rasa cam nak puasa , elok la tu hari isnin pulak kannn. Even exam pon ,puasa je lahhh. Hhihik . Jom kawan-kawan ,puasa . Baik puasa , kata follower. Hihi. Ok gurau xD Isnin paper Pai, *kalau tak silap. Oh ya,hari ni balik hostel. yeah balik hostel. Rindu cokelat dalam loker, lupa nak bawa balik haritu. *ini semua poyo.! Hhaha poyo poyo.

Kalau ikut, jadual 2013, SPM tinggal lebih kurang 20 minggu lebih. Ok banyak tuu.Errr, ok dah tak lama lagi. Saya cadang masa cuti dua minggu nak cover subject form 4. Tapi time tu saya di rumah,memang boleh study dek hasutan twitter emm. Nak lepak perpustakaan la. Mana tahu boleh study sana. Tapi kalau hasutan mamat hensem acano ? Memang tak dapat eden nak menolong. Hhaha , takpe kat ipt nanti banyak mamat hensom ! Fatinnnnnnnn xD

Okeylah sampai disini sahaja.Saya nak pecahlaju (breakfast) nie.
Assalamualaikum :'> jgn lupe sarapan .

Written by me at 07:37 | 0 Grey(s)
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>